profesionalna nega od leta 1986
Dermalogico je ustanovila kožna terapevtka, zato v tem podjetju dobro vemo, kako ustvarjati prave linije izdelkov in tretmane za nego kože, ki resnično delujejo – ne samo danes, ampak za celo življenje. Ponujamo strokovna izobraževanja, izdelke in storitve za nego kože, ki so namenjena kozmetičarkam in strankam.
začetek sega v leto
terapevtov za nego kože po svetu
prisotnost v državah
nagrad do danes
najprej izobrazba
Zgodba o Dermalogici se je začela leta 1986, sila sprememb v kozmetični industriji pa se je začela okoli leta 1983 v Los Angelesu. Jane Wurwand, ki se je izobraževala v Veliki Britaniji za kozmetičarko, se je čisto na novo srečala z ameriško kozmetično industrijo in ugotovila, da v njej ni nikakršnega trenda stalnega izobraževanja o negi telesa in obraza. Njeno izobraževanje v Veliki Britaniji je bilo dolgo, naporno in obsežno, ameriški študentje pa so sicer imeli končano izobrazbo in licenco za opravljanje kozmetičnih storitev, a bili so brez izkušenj in zadostnega znanja, zaradi česar jih stranke niso niti spoštovale niti upoštevale.
Jane je svoje znanje začela podajati v praksi in odprla malo učilnico v kalifornijski Marini del Rey, poimenovala pa jo je The International Dermal Institute (IDI, Mednarodni inštitut za dermatologijo). Vabila je kozmetičarke po vsej državi, da so se po uradnem izobraževanju naučile delati s kožo zato, da so bile v svojem poslu korak pred ostalimi. Dandanes je IDI mednarodni zlati standard za vse izobražene kozmetičarke, saj ima sedaj kar 37 izobraževalnih centrov povsod po svetu.


začetki dermalogice
Med tem, ko je Jane učila na IDI-ju, je kaj hitro ugotovila, da nobena od linij ne predstavlja tistega, kar je sama verjela, da je dobro za kožo in lepoto, zato se je odločila narediti svojo. Tako se je leta 1986 rodila Dermalogica. Vizija je bila jasna – linija izdelkov, ki ne bodo vsebovali znanih dražilnih sestavin in tistih, ki povzročajo mozolje in akne (niti lanolila, SD alkohola, mineralnih olj, umetnih dišav ali barvil). Vizija je bila linija, ki bo izboljšala zdravje kože in ki bi jo bilo mogoče kupiti le pri strokovnjakih z znanjem IDI strokovnih centrov.
Kot blagovna znamka je Dermalogica takoj zamajala prevladujoča načela lepote in glamurja, saj je v ospredje postavila zdravje in ne le izgled kože. In kot je Dermalogica iz sestavin črtala znane dražeče sestavine, je hkrati predstavila nov element v negi kože – konkreten nasvet strokovnjaka za kožo.
nismo lepi
(Ali bleščeči. Ali “hiper” trendni. Ali razkošni.) V našem slogu boste prepoznavali estetiko preprostosti – osnovnih oblik in barv. Naš cilj je, da vas vodimo do boljšega zdravja vaše kože!
Naša pakiranja morda niso narejena tako, da bi se barvno ujemala z vašo kopalnico, a lahko ste prepričani, da smo v izdelke zapakirali tisto, kar od formulacije potrebuje vaša koža.
Prepričani pa ste lahko tudi, da v naših izdelkih ne boste našli običajnih dražečih snovi, ki jih v kozmetiki tako radi uporabljajo drugi – mineralna olja, lanolin, umetne dišave in barvila ali poceni polnila. Dodajati take sestavine je namreč izredno lahko, saj se dobro mešajo z ostalimi, a dejstvo ostaja, da te sestavine naredijo več škode kot koristi. Namesto tega so v naših izdelkih sestavine, za katere vemo, da delujejo. Našo samozavest napaja dejstvo, da naše izdelke uporabljajo kozmetičarji po vsem svetu v svojih salonih zato, ker dejansko delujejo.

naša zavezanost trajnosti
- Naši izdelki nosijo certifikate cruelty-free, brez glutena in vegan.
- Naše formule že od leta 1986, ne vsebujejo umetnih barvil in dišav, mineralnega olja, lanolina, S.D. alkohola, parabenov in mikroplastike.
- Vsa kartonska in papirnata embalaža, ki jo uporabljamo ima FSC certifikat.